ثبت بیش از ۳۵۲ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: فروردین ماه سال جاری ۳۵۲ هزار و ۲۴۰ تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل ثبت شده است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۴۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور بران- سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با ۳۳ هزار تردد، جعفرآباد – پارس آباد ۲۸ هزار تردد و اردبیل سرچم محدوده هیر به سه راهی فاراب ۲۴ هزار تردد ثبت شده است.

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۲ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محور‌های یاد شده ۸۳ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در فروردین ماه امسال ۷۲ هزار تخلف سبقت غیرمجاز نیز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید.

رحمتی محور‌های اردبیل-آبی بیگلو، بیله سوار- سه راهی جعفــرآباد و اردبیل آستارا را دارای بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار