اقتصاد ورزش کشور به سمت صعود یا رکود ؟

مدرس و کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:با تعطیلی و واگذاری بسیاری از باشگاه‌های ورزشی وخروج بخش خصوصی از سرمایه گزاری در ورزش نگرانی‌ها در این قسمت از اقتصاد ورزش کشور بیشتر میشود .

 حمید اسماعیلی، مدرس و کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت:اقتصاد در ورزش کاملا وابسته به حضور ورزشکاران و خریداران خدمات در محیط‌های ورزشی است. با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قرنطینه خانگی بوجود آمده،  ۳ اتفاق در حال رخداد است.

او ادامه داد: اتفاق اول ورشکستگی باشگاه‌هایی است که مستاجر هستند و بیکار شدن مربیان ورزشی که از این راه امرار معاش میکردند؛ که این اصلا اتفاق خوبی برای ورزش کشور نیست.

کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان  افزود: اتفاق دوم استقبال مردم از ورزش‌های همگانی و اضافه شدن بازار فروش فعالیت‌های مجازی و تکنولوژی‌های مدرن در خدمات ورزشی است واتفاق سوم وروود خدمات بهداشتی به حوضه ورزش کشور.

حمید اسماعیلی تاکید کرد: در حال حاضر با تغییر ناگهانی رویداد‌های جهانی پیرامون بیماری کرونا امیداست که مسئولان کشور در حمایت از سرمایه گزاران بخش خصوصی و بالا بردن رشد سرانه ورزشی استان‌ها توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.