ریزش کوه در جاده نوجان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: سرنشینان تیبا از ریزش کوه در جاده نوجان، جان سالم به در بردند.

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به بارندگی شدید در استان البرز و ریزش سنگ کوه در جاده های کوهستانی در اثر آن، گفت: دو سرنشین خودروی تیبا در حال تردد در مسیر، از ریزش کوه در جاده آتشگاه به نوجان، جان سالم به در بردند.

او افزود: حال جسمانی هر دو سرنشین خوب است اما خودروی آنان در گل و لای گیر کرده که هم اکنون عملیات آزادسازی آن در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، بخشدار آسارا، پلیس راه و نیروهای آتش نشانی در محل حادثه هستند.

او در ادامه افزود: کمی آبگرفتگی در شهرهای کرج و نظرآباد ایجاد شده که نیروهای شهرداری ها مشغول بازگشایی مسیر آب هستند.

وضعیت سدهای البرز چگونه است؟

فلاح نژاد در تشریح اطلاعات مربوط به سد کرج درتاریخ ۱۳ / ۰۲ / ۱۳۹۹ گفت: حجم کل سد بر اساس آخرین هیدروگرافی ١٧٩.٣٥ میلیون مترمکعب است که ١۶۲.۰١ میلیون مترمکعب از حجم آن پر و ١٧.۲٩ میلیون مترمکعب از آن نیز خالی است.

او افزود: آب ورودی به مخزن سد کرج ٣.٧۴٧ میلیون مترمکعب و خروجی از مخزن آن نیز ۴.٣٧١ میلیون مت مکعب در روز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین در تشریح اطلاعات مربوط به سد طالقان در تاریخ ۱۳ / ۰۲ / ۱۳۹۹ گفت: حجم کل سد طالقان بر اساس آخرین هیدروگرافی ۴۲۰ میلیون مترمکعب است که ٣۶٣.٧۸ میلیون مترمکعب از حجم آن پر و ۲۲.٥١ میلیون متر مکعب از آن نیز خالی است.

او افزود: حجم آب ورودی به مخزن این سد ۴.٥۰٧ میلیون مترمکعب و خروجی از مخزن آن نیز ۲.٥٩۴ میلیون مترمکعب در روز است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.