پایش بازار استان سمنان در طرح ضیافت ماه رمضان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۳۰ تیم بازرسی مشترک مراکز عمده توزیعی، تولیدی و بازار این استان را در ماه مبارک رمضان رصد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن برخورد می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان سمنان در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

او افزود: در این طرح واحد‌های صنفی مانند مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز، نانوایی‌ها، قنادی‌ها، خواروبارفروشان، خرده‌فروشان میوه و خرما و تمام رسته‌های صنفی در ارایه خدمات، عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی، مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: ایجاد ثبات و آرامش روانی در بازار، افزایش رضایت مندی، ارتقای اعتماد عمومی از اهداف اجرای این طرح است.

سید مهدی برهانی با اشاره به ضرورت ایجاد بستر مناسب برای تامین کالا‌های اساسی مردم، تصریح کرد: جلوگیری از هرگونه احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از دیگر اهداف اجرای طرح ضیافت است.

او تاکید کرد: مردم به هنگام خرید به اصول ۹ گانه درج شده بر روی کالا از جمله داشتن پروانه علامت استاندارد، قیمت و پروانه ساخت دقت کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار مراتب را با تماس به شماره ۰۲۳۳۳۴۳۹۱۹۹ و یا سامانه شکایت مردمی ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان فعالیت دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.