فورد طی بیانیه اخیر خود تولید جدیدترین مدل کراس‌اوور این شرکت را تا پایان سال ۲۰۲۰ رسما تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فورد سرانجام عرضه جدیدترین نمونه کراس‌اوور Puma ST را برای سال ۲۰۲۰ تایید کرد. این خودرو که به عنوان رقیب اتومبیل Kona N شرکت هیوندای شناخته می‌شود، قرار شده تا به میزان قابل توجه‌ای همانند مدل‌های اولیه دیده شده‌اش به تولید نهایی برسد. انتظار می‌رود عرضه این اتومبیل در اواخر سال جاری به انجام برسد.

مشخصات منتشر شده از اتومبیل Puma ST شرکت فورد

تصویر منتشر شده از اتومبیل مورد نظر نمایانگر تغییرات ریزی نسبت به مدل اصلی Puma است. از آن‌جا که عکس دیده شده از این خودرو چرخ‌های مشابه با مدل Fiesta ST را نشان می‌دهد، انتظار می‌رود که Puma ST نیز از پیشرانه قدرت یکسانی برخوردار باشد. چنین شرایطی به آن معنی است که Puma ST قرار است از موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندری با قدرت ۱۹۷ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۴ پوند بر فیت بهره‌مند شود. چنین قدرتی کافی است که صفر تا صد اتومبیل کراس‌اوور جدید فورد را به ۶.۷ ثانیه برساند.

ساخت مدل ST از اتومبیل Puma شرکت فورد تایید شد

همچنین انتظار می‌رود نهایت سرعت Puma ST رقمی معادل با ۱۴۴ مایل بر ساعت باشد. لازم به ذکر است که مدل‌های اولیه دیده شده از این اتومبیل نشانگر تغییراتی در سپر جلویی و همچنین سبک جدیدی در قطعه مشابه در عقب خودرو بوده‌اند. از دیگر ارتقا‌های خودرو می‌توان به سیستم تعلیق قدرتمند‌تر به همراه صفحه ترمز‌های بزرگ‌تر اعمال شده بر روی Puma ST جدید اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود که شرکت فورد برای اتومبیل خود مدل‌های رانندگی متفاوتی را قابل استفاده قرار دهد که از قابلیت کنترل عملکرد‌های مختلفی برخوردار است.

گفتنی است مدل Puma سومین خط تولید فورد شناخته می‌شود که از نمونه ST بخوردار خواهد شد. دنباله رو مسیر اتومبیل شاسی بلند شرکت فورد به عنوان رقیبی اصلی برای مدل‌هایی مانند  Hyundai Kona N و Hyundai HR V شناخته می‌شود در نتیجه تشابه عملکرد این خودروها با یکدیگر آن چنان دور از ذهن به نظر نمی‌آید. متاسفانه شرکت فورد تاریخ دقیقی را برای جدیدترین اتومبیل خود مشخص نکرده و مخاطبین حالا تنها از عرضه آن در سال ۲۰۲۰ اطمینان خاطر حاصل کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: چگونه بدون باز کردن فایل‌ در ویندوز ۱۰ از محتویات آن‌ با خبر شویم؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.