انهدام باند سارقان خودرو با ۲۵۰ فقره سرقت در البرز

جانشین انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۲۵۰ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با ۲۵۰ فقره سرقت در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی استان گفت:در پی افزایش سرقت خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

 جانشین انتظامی استان افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند سارقان داخل خودرو ابتدا اقدام به سرقت خودرو کرده و سپس به وسیله خودروی مسروقه به صورت باندی اقدام به سرقت‌های متعدد داخل خودرو می‌کنند.

حسینی گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان شدند و با بررسی سوابق آن‌ها کاشف به عمل آمد که نامبردگان از سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که به تازگی از زندان آزاد شده اند.

جانشین انتظامی استان او با اشاره به این که یکی از سارقان دستگیر شده مرد و دیگری زن بوده، افزود: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

حسینی با اشاره به دستگیری یک مالخر حرفه‌ای که اعضای این باند سرقت اموال مسروقه را به او می‌فروختند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو اعم از ضبط و باند، رینگ و لاستیک و باتری خودرو کشف شد.

او افزود: متهمان که پس از مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودشان نمی‌دیدند، لب به اعتراف گشوده و به ۵۰ فقره سرقت خودرو و ۲۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

جانشین انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان همه مال باختگان این پرونده شناسایی و متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر. خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.