معاون استاندار اردبیل:

سالن دوو میدانی اردبیل تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

معاون عمرانی استانداری اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم سالن دوومیدانی اردبیل را تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون عمرانی استانداری اردبیل در بازید از پروژه مجموعه ورزشی علی دایی بویژه سالن سرپوشیده دو و میدانی گفت: تلاش می‌کنیم با تامین منابع مورد نیاز سالن دو و میدانی را که دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد است تا هفته دولت آماده و به بهره برداری برسانیم.

او بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان با مدیریت تمام پیگیری می‌شود و سالن سرپوشیده دو ومیدانی که در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اردبیل تامین اعتبار شده و تلاش می‌شود این پروژه که از مطالبات به حق مردم استان اردبیل می‌باشد و یکی از پروژه‌های مهم ورزشی در استان به حساب می‌آید در هفته دولت افتتاح شده و در اختیار ورزشکاران استان اردبیل قرار بگیرد.

معاون عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد با پیگیری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان و از منابع ملی و استانی پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان استان اردبیل با جدیت پیگیری شود.

قلندری در ادامه از سالن طبقاتی مجموعه ورزشی تختی اردبیل هم بازدید کرد و قول مساعد برای اتمام این پروژه را به جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.