ضرورت تسریع در ترخیص نهاده‌های خوراک دامی از بندر امیرآباد

مدیران کل دامپزشکی و پشتیبانی امور دام مازندران تسریع و تسهیل در روند ترخیص نهاده‌های خوراک دامی از بندر امیرآباد را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران گفت:رضوانی مدیرکل دامپزشکی و جعفری پشتیبانی مدیر امور دام مازندران ضمن بازدید از انبارهای نگهداری جو و ذرت وارداتی در بندر امیرآباد در نشت سه جانبه با  با سعیدی فر مدیر این بندر ضمن تاکید بر اجرای قوانین و مقررات مربوط به امورات بهداشتی و بندری ، تسریع و تسهیل در روند ترخیص نهاده‌های خوراک دامی را خواستار شدند. 

جعفری و رضوانی در این دیدار با تاکید بر اینکه  نهاده‌های خوراک دامی  بخشی از منبع غذائی و علوفه دام‌های استان را تامین می‌کند و به منظور حمایت از تولیدات دامی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده انتظار می‌رود با اتخاذ تمهیدات لازم با در نظر گرفتن قوانین، مقررات و ضوابط بهداشتی در ترخیص این نوع کالا‌ها با توجه به فسادپذیری و احتمال آلودگی‌های میکروبی در صورت ماندگاری بالا، سرعت بیشتری به خود بگیرد.

در این دیدار مدیران کل علاوه بر بازدید میدانی از پست دامپزشکی مستقر در بندر و چند انبار و مرکز دپوی نهاده‌های خوراک دامی بر مسائل بهداشتی و نحوه اجرای ضوابط و مقررات در صدور مجوز‌ها برای ترخیص کالا از بندر تاکید کردند.
 

بیشتر بخوانید: ورود ۹ هزار تن روغن خام خوراکی از روسیه

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار