پیام‌های دریافتی سایت باشگاه خبرنگاران جوان در چهاردهم اردیبهشت؛

از دریافت جریمه تأخیر اقساط وام توسط بانک‌ها تا گلایه از بالا رفتن قیمت مسکن

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


 

بازنشستگی پیش از موعد جانبازان زیر بیست وپنج درصد

با عرض سلام وخسته نباشید تو را به خدا برامون یه فکری بکنید تا سالهای پیش هر جانباز زیر بیست و پنج درصد با داشتن سن پنجاه سال و سابقه بیست ساله بازنشست میشد ولی الا تغییر کرده تو را به خدا برامون پیگیری کنید پس ما چه گناهی کردیم الان با سابقه بیمه ۲۶ سال و سن پنجاه هنوز بازنشست نشدم.

 



سهام عدالت

 ما اشتاباهی ثبت نام کردیم در سهام عدالت و روش مستقیم را انتخاب کردیم آیا روشی هست که آن را تغیر داد لطفا پیگیری کنید.

 


 

ترافیک سنگین معاینه فنی ها

متاسفانه بدلیل اطلاع رسانی دیرموقع و جریمه های زود هنگام این ترافیک ها را در معاینه فنی های اصفهان شاهد هستیم. بنده از ساعت ۸:۳۰ در این صف طولانی منتظر هستم.

 


 

هدیه اینترنت وزیر ارتباطات به معلمان

اینجانب در موقع مقرر ثبت نام 20 گیگ اینترنت هدیه وزیر راانجام دادم.که هدیه اینترنت برای اینجانب شارژ نگردید.

 


 

پرداخت وام های قرض الحسنه

من وام ازدواج گرفتم در بانک ملی، الان واسه این سه ماهه که گذشت قرار بود اقساط به تعویق بیفته و جریمه نداشته باشه، اما بانک ملی به هیچ وجه حاضر به این کار نشده و زیر بار این کار نمیره، با این حجم اقساط عقب افتاده ما باید چکار کنیم والا ما هم کارگریم نداریم به خدا، دولت خودش چاره ای بکنه، ممنون


 

افزایش قیمت مسکن

در این روزهایی که مردم با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند عده ای سودجو به فکر منفعت خود بوده و با خرید خانه های در حال ساخت، آن ها را در مراحل پایانی کار به افراد نیازمند واقعی آن با قیمت چند برابر میفروشند. از شما خواهشمندم به این مسئله رسیدگی کنید.

 


 

حجم و بار داده یا دیتای اپلیکیشن شاد بر روی گوشی ها

با توجه به اینکه هر برنامه حجم خاصی را در اختیار کاربر قرار میدهد تا گوشی ضمن پردازش آن توانایی و قدرت اعمال تغییرات را داشته باشد در اکثر اپلیکیشن های ایرانی مخصوصا اپلیکیشن شاد که کاربران زیادی را به اجبار به نصب بر روی گوشی خود کشانده ،حجم برنامه و حجم داده همخوانی با قدرت پردازش گوشی را نداشته موجب کندی و تخریب گوشی شده، بنابراین از تولیدکنندگان این نوع اپلیکیشن ها تقاضا دارم به این ایراد بزرگ رسیدگی کنند.

 


 

مستاجران

چرا هیچکس حواسش به مستاجران نیست. صاحبان ملک ها عوض مراعات حال این روزای کارگران. بلعکس با افزایش خیلی زیاد کرایه ها و پول پیش ها واقعا زخمی شده برای دل ما کارگران. چرا کسیی توجهی نمیکنه

 


 

سهام عدالت

برای آزادسازی سهام باید پیامک به شماره همراه ارسال بشه شماره همراه وارد شده درسته ولی سیستم خطا میده که اشتباهه و پیامک ارسال نمیشه تغییر هم میخوام بدم میگه شماره همراه قبلی اشتباهه در صورتیکه درسته. راه حل چیه؟

 



زیاد شدن قیمت گوشی

در این دو ماه قیمت های موبایل خیلی افزایش یافته و در بیشتر گوشی فروشی ها موبایلی موجود نیست. لطفا پیگیری کنید ممنون میشم.

 


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفاً مسئولین سهام عدالت اجازه ویرایش اطلاعات کسانی مثل ما را که اشتباهی ثبت روش مستقیم را انتخاب کردیم را بدهند تا بشود آن را تغییر داد لطفا پیگیری کنید.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس، از طرف سرپرست بانک مسکن اعلام تعویق اقساط بانک مسکن کرد..... امروز بانک مسکن تکذیب کرد.
تو این گرونی 3 برابر با روح و روانمون چرا بازی میکنید.


درامد پرداخت اقساط نداریم
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۰۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشابرای سهام عدالت فوت شده هایه تصمیم جدی که خیلی کاغذبازی نداشته باشه بگیرین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش یکی بفکرکسایی که یاشغل وبیمه ندارن یاواقعاآسیب دیدن تو این اوضاع واحوال باشه; مدیران50میلیومی که, اگه نبودین هم اتفاق بدتری منتظرمانبود بخاطرخدا یه نگاه کوچیک به سفره خیلی کوچیک مابندازین
Iran (Islamic Republic of)
Dost
۲۱:۵۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بی زحمت پیگیر مسکن باشید چرا کسی جواب مردم را نمیده چرا قیمت سه برابر شده لطفا پیگیری فرمائید چرا با جرم که محرز است مجرم هم معلوم برخوردی از سوی مسولین صورت نمی گیرد
آخرین اخبار