کلاهبردار متواری با شلیک پلیس دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار متواری در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کارآگاه سعد الله گزافی رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۲۲ دوازدهم اردیبهشت ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام گشت زنی جهت کشف جرم در محدوده بزرگراه سعیدی به یکدستگاه خودروی جک دارای دو نفر سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد دارای سابقه توقیف به جرم کلاهبرداری از استان لرستان و دارای سابقه درگیری و فرار از استان قم است.

وی افزود: کارآگاهان به جهت متوقف ساختن خودروی توقیفی دستور ایست می‌دهند که راننده آن پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و لایی کشی در بین خودرو‌ها فرار می‌کند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان با استفاده از تمام علائم هشدار دهنده راننده خودرو را دعوت به آرامش کرده که وی بدون هیچ گونه توجهی به فرمان پلیس به صورت مارپیچ سعی در ایجاد تصادف و مسدود نمودن مسیر واحد گشت را داشته که با مهارت راننده گشت این اقدام نیز ناکام می‌ماند.

کارآگاه گزافی در ادامه گفت: افسراکیپ جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی و حفظ جان و مال شهروندان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف می‌کند که متأسفانه هیچ گونه تأثیری در اعمال و رفتار راننده خودرو توقیفی نداشته و باز هم با حرکات بسیارخطرناک به فرار خود ادامه و به صورت خلاف جهت وارد چهاردانگه شده و در طول مسیر به چندین خودروی عبوری ایجاد خسارت می‌کند.


بیشتر بخوانید: کلاهبردار اینترنتی متواری دستگیر شد


این مقام انتظامی گفت: افسراکیپ واحد گشت پس از چندین مرتبه هشدار‌های لازم توسط بلندگو به جهت جلوگیری از خسارت‌های بیشتر لاستیک عقب خودرو جک را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد که با پنچر شدن لاستیک خودرو و عدم توانایی راننده خودروی توقیفی در کنترل خودرو با جدول کنار خیابان برخورد و متوقف می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان راننده به نام وحید و سرنشین به نام یاسر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره چهاردهم پلیس آگاهی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار