تیم علم و ادب تبریز باتوجه به قعرنشینی اش درجدول رده بندی لیگ، ۸ هفته سخت وپرمشقت، برای فرار از سقوط به رده پایین‌تر فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تیم علم و ادب تبریز باتوجه به قعرنشینی اش درجدول رده بندی لیگ، ۸ هفته سخت وپرمشقت، برای فرار از سقوط به رده پایین‌تر فرصت دارد.

این تیم، درماه‌های اخیر، با انتقال امتیاز باشگاه شهرداری تبریز، در لیگ آزادگان حضور دارد و متاسفانه با ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۲۰ باخت و کسب تنها ۱۰ امتیاز در قعر جدول جای گرفته است و برای فرار از سقوط به دسته دوم، حداقل باید در رده پانزدهم جدول قرار گیردتا درلیگ یکم، ماندگارشود.

باتوجه به جایگاه کنونی این تیم، حداقل در روی کاغذ، شانس کمی، برای بقای آن متصوراست، اما در فوتبال، برخی زمان‌ها شده که غیر ممکن، ممکن شده است و در این راستا هم، تیم علم و ادب تبریز، بافعالیت دوباره لیگ و باقدرت هرچه تمام وبا همت بازیکنان جوان وبا تعصب اش، وبا برنامه ریزی اصولی، برای کسب امتیازات ۸ هفته باقیمانده سخت مسابقات، می‌تواند با برد همه بازی‌ها، ۲۴ امتیاز، دشت کرده وازسقوط نیز بگریزد.

باشگاه فوتبال شهرداری تبریز در دهه ۶۰، یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی تبریز بوده و همواره یکی از مدعیان قهرمانی و یکی از قطب‌های فوتبال آذربایجان شرقی به‌شمار می‌رفت.

لیگ آزادگان، باحضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.