امیری: لیگ برتر فوتبال باید تا کشف واکسن کرونا، در حالت تعلیق باشد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: تا زمانی که واکسن کرونا کشف نشده، نباید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سر گرفته شود و تعلیق آن باید ادامه داشته باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با موضع این باشگاه در رابطه با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما نامه رسمی نوشته ایم که ۱۰۰ درصد مخالف از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هستیم. برای ما سلامت بازیکنان در اولویت قرار دارد. اگر برای بازیکنی مشکلی پیش آید، دیگر زمانی برای جبران وجود ندارد.

او ادامه داد: به اعتقاد من تا زمانی که واکسن کرونا کشف نشده، بهتر است لیگ تعطیل باشد و از فصل گرمای سال آینده، لیگ جدید را آغاز کنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره سود دهی این باشگاه برای رضا حدادیان (مالک باشگاه نساجی) گفت: فوتبال در ایران سود ده نیست. افرادی مانند حدادیان، حمیداوی (مالک شهر باشگاه خودرو)، زنوزی (مالک باشگاه تراکتور) به خاطر عشق خودشان به فوتبال، برای تیم‌ها هزینه می‌کنند. فوتبال در ایران هیچ گونه سودی ندارد و از مالکان باشگاه‌ها حمایت نمی‌شود.

او افزود: بخش خصوصی نیاز به وام‌های بلند مدت دارد که این امر باید از سوی دولت محقق شود. مالکان باشگاه‌ها تا الان با اموال شخصی خود باشگاه‌ها را اداره کرده اند. ثمره حمایت دولت از مالکان باشگاه‌ها به سود مردم است.

امیری در رابطه با خصوصی سازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بیان کرد: به اعتقاد من خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس یک شعار است و به سرانجام نمی‌رسد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و آن‌ها باشگاه خصوصی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار