در بسته حوادث ۱۵ اردیبهشت بخوانید؛

محموله‌های تریاک به بن بست پلیس رسیدند

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف محموله‌های موادمخدر در خوزستان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی ۳ محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان بهبهان با کار تخصصی محور تردد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی ۲ عملیات متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها مقدار ۴۲ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار صالحی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی ۲ باب منزل خرده فروشان موادمخدر را در کلانشهر اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از آن‌ها بازرسی بعمل آمد که مقدار ۱۱ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان، در مجموع مقدار ۵۳ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر کشف و در این رابطه ۶ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

تیبا از چنگال آتش رها شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی خودرو تیبا در کوی مجاهد اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعاً ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زبانه‌های آتش را در اختیار خود درآوردند، اظهار داشت: حادثه تلفات جانی در پی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.