شهر‌های با آمار بالای ابتلا به کرونا در خوزستان قرنطینه می‌شوند

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از قرنطینه شهر‌های با وضعیت قرمز در استان و پلمب واحد‌های صنفی و اماکن تجاری متخلف خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: ۱۰۰ تیم متشکل از نمایندگان بهداشت، تعزیرات، اماکن، نیروی انتظامی، نیروی بسیج و شهرداری‌ها تحت مدیریت فرمانداری‌ها تشکیل شده و از تمام صنوف، بازار‌های سرپوشیده و پاساژ‌ها بازدید خواهند کرد.

او نسبت به پلمب اماکن تجاری و صنوف متخلف در استان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند هشدار داد و بیان داشت: بر اساس تصمیم شورای تامین استان اگر ظرف ۳ روز آینده مردم و صنوف اهواز و چند شهر دیگر که آمار ابتلا به ویروس کرونا در آن ها بالا است، نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی توجهی یا کم توجهی نمایند و همچنان آمار بالا باشد، شهر مربوطه قرنطینه خواهد شد.

نجاتی پور با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا مقطع کارشناسی ارشد تا ۲۷ اردیبهشت ماه در سراسر استان تعطیل بوده و مقطع دکتری نیز دایر خواهد بود، ادامه داد: در رابطه با شهر‌هایی که کم خطر یا سفید اعلام شده با توجه به اطلاعات جدیدی که از سوی علوم پزشکی ارائه شده است، قرار شد ظرف ۲ روز آینده وضعیت این شهر‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و احتمال تغییر شرایط این شهر‌ها وجود دارد.

به گفته سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان، پس از این بررسی‌ها وضعیت شهر‌ها و تصمیماتی که متناسب با شرایط هر شهر گرفته خواهد شد را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.