الزام دستگاه‌های اجرایی به تهیه طرح‌های پژوهشی با محوریت "بیانیه گام دوم"

یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با دو دستور کار "بررسی راهکار‌های تحقق بیانیه گام دوم" و "تدوین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی" تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با دو دستور کار "بررسی راهکار‌های تحقق بیانیه گام دوم" و "تدوین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی" تشکیل جلسه داد.
احمدحسین فتایی، مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغ تعطیلی کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات شورای فرهنگ عمومی طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ برگزار نشد، اما بیانیه‌های این شورا با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، به صورت گسترده در فضای مجازی اطلاع رسانی شد.

فتایی، تصریح کرد: باید از فعالیت کلیه گروه‌های مردمی و جهادی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، بازاریان و کسبه، عموم مردم و به خصوص جامعه سلامت استان در طی دو ماه و چند روز گذشته در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر کرده و از تمام مردم شریف استان بخواهیم تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس، مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا را به صورت کامل و دقیق اجرا نمایند.

او  افزود: دو کارگروه تخصصی با محوریت"بیانیه گام دوم انقلاب" و"کاهش آسیب‌های اجتماعی" در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شده و از تمام دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و ارگانها، مراکز دانشگاهی و آموزشی و انجمن‌های علمی خواسته‌ایم نظرات، پیشنهادات و طرح‌های پژوهشی خود در خصوص این دو موضوع را به دبیرخانه ارسال نموده تا پس از بررسی در کارگروه تخصصی، جهت بررسی و تصویب نهایی و اجرا، در جلسات آینده شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

او  سپس با تاکید بر اینکه کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی ماه‌های گذشته، در بستر فضای مجازی ادامه داشته است، گفت: این اتفاق با تمام سختی‌ها و مصائبی که پیش روی مردم و مسئولین قرار داد، اما تصویر جدیدی از فضای مجازی که با ارزش‌های مورد قبول جامعه همسوست را ارائه داده و این ظرفیت باید پس از ریشه‌کن شدن ویروس کرونا هم مغفول نمانده و همچنان مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار