متقی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بحث اصولگرا اصلاح‌طلب در مجلس آینده معنایی ندارد

فعال اصولگرا گفت: در مجلس آینده دیگر مفاهیم اصلاح طلب و اصولگرا معنایی ندارد، بلکه مجلس آینده انقلابی و غیر انقلابی خواهد بود.

//مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش تعداد نمایندگان در فراکسیون اصولگرایان گفت:  البته این صحبت‌ها هنوز قطعی نشده، اما موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که چهره مجلس جدید قطعا بسیار متفاوت‌تر از مجلس دهم خواهد بود.

او ادامه داد: اینکه گفته می‌‎شود اعضای فراکسیون اصولگرایان ۵۴ نفر شدند درحالی معنا پیدا می‌کند که باید توجه کرد حدودا ۲۰ نفر از اعضای این مجلس اصلاح طلب هستند و این تعداد نمی‌توانند یک جریان مستقلی را شکل دهد و طبق خواست مردم مجلس جدید متحول‌تر از مجلس قدیمی است.

متقی‌فر افزود: ضمنا باید توجه کرد که در مجلس آینده دیگر مفاهیم اصلاح طلب و اصولگرا معنایی ندارد، بلکه مجلس آینده انقلابی و غیر انقلابی خواهد بود و این هویت بیرونی ندارد؛ بلکه مردم تصمیم گرفتند که مجلس پیش رو باید یا انقلابی باشد و یا غیر انقلابی و غیر از این هم نمی‌تواند باشد و الان هم پیامی که مردم از رهبرشان دریافت کرده اند این است که آنچه که به ما ضربه زده است غیر انقلابی بودن است که این موضوع در هر قالبی جا پیدا کند برای ما مضر است.

سخنگوی جبهه پایداری  گفت: از همان ابتدا هم ما گفتیم که مجلس باید کارآمد و انقلابی باشد و این فعلا برای ما از همه چیز مهم‌تر است و هر مقدار که می‌تواند جریان انقلاب باید پر رنگ‌تر باشد؛ البته این موضوع هم بیشتر بخاطر انتخاب رئیس مجلس است، درحالی که طبق قانون باید نمایندگان رای دهند تا رئیس مجلس انتخاب شود و هرکس هم که رای آورد با هر مشخصه‌ای رئیس است، اما جلس باید مطابق با معیار‌هایی که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده انقلابی بودن خودر ا ثابت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار