افسری: نامه درخواست به تعویق افتادن لیگ برتر فوتبال را به سازمان لیگ ارسال کرده ایم

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: باشگاه ما با برگزاری مسابقات لیگ برتر صد درصد مخالف است.

افسری: نامه رسمی به تعویق افتادن لیگ را به سازمان لیگ ارسال کردیمحیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مخالفت این باشگاه با از سر گیری رقابت های لیگ برتر فوتبال در فصل جاری عنوان کرد: ما قطعا با شروع لیگ برتر به دلایل فنی مخالفیم. موقعیت جغرافیایی کشور ما با سایر کشور‌ها متفاوت است. حتی اگر بعد مسافتی را هم در نظر بگیریم چگونه می‌توان از نظر بدنی بازیکن را در شرایط آرمانی قرار بدهیم؟

وی ادامه داد: از هر لحاظی که می‌توان تصور کرد، به بازیکن برای ریکاوری فشار می‌آید و از طرفی باید زمان برگزاری لیگ سال بعد را هم در نظر بگیریم. برای بدنسازی بازیکنان ۶ هفته زمان لازم است در حالی که سازمان لیگ قصد دارد ۳ هفته به تیم‌ها برای ریکاوری زمان بدهند. بازیکن به هیچ عنوان نمی‌تواند در این مدت زمان کوتاه شرایط بدنی خود را بالا ببرد.

افسری در مورد فشردگی بازی‌ها با برنامه ریزی احتمالی سازمان لیگ بیان کرد: برای برگزاری بازی‌ها چگونه می‌توان پروازی را در مدت زمانی بسیار کوتاه از شمال کشور به جنوب انجام داد؟ در ایران چنین چیزی امکان پذیر نیست، چون نمی‌توانیم با این رویه دشوار تمرین کنیم.   به هر حال ما نامه رسمی خود را برای  تعویق مسابقات لیگ به سازمان لیگ ارائه دادیم.  

سرپرست گل گهر درباره تست کرونای امروز بازیکنان تیمش اظهار کرد: بازیکنان تیم ما امروز با اعلام کادر پزشکی تیم قرار است در زمین تمرین الیاف تست کرونا دهند. برای سلامتی بازیکنان می‌خواهیم وضعیت آن‌ها را ارزیابی کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری تمرینات گروهی و تاریخ شروع لیگ به تیم‌ها اعلام شده است یا نه بیان کرد: فعلا هم منتظر هستیم تا تاریخ دقیق برگزای مسابقات لیگ به ما اعلام شود تا تمرینات را از سر بگیریم.


بيشتر بخوانيد: بازیکنان گل گهر تست کرونا می‌دهند


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار