حضور مؤثر موکب‌های اربعین حسینی کردستان در مقابله با کرونا

تاکنون موکب‌های اربعین حسینی کردستان درراستای مقابله با ویروس کرونا در مجموع ۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و درگیرشدن کردستان با این ویروس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و خدمات رسانی رزمایش کمک‌ مومنانه، موکب‌های استان از اواسط اسفند ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات افزود: موکب فدائیان ولایت کردستان به عنوان موکب محوری استان با همکاری دفترنماینده، ولی فقیه در کردستان و حمایت برخی ارگان ها، نهاد‌ها، معاونت اقتصادی استانداری و مشارکت خیرین استان با آماده سازی دو هزار و ۲۰۰ پک غذایی و بهداشتی شامل هزار و ۱۰۰ بسته غذایی و هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی به مناسبت نیمه شعبان توسط گرو‌های جهادی در مناطق حاشیه شهر سنندج توزیع شد.

او بیان کرد:ضد عفونی وگندزدایی معابر و خیابان‌های سطح شهرسنندج توسط برخی از موکب‌های جهادی استان انجام شد.

حجت‌الاسلام سادات افزود: موکب‌های اربعین کردستان در مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک رسانی به مردم استان تحت مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فعالیت مقبولی داشتند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان در ادامه گفت:موکب باب الحوائج با همکاری بسیج بیش از ۵ هزار پک بهداشتی در شهر سریش آباد وروستا‌های توابع این شهرستان توزیع شد.

او  فعالیت موکب شهرکامیاران در مبارزه باویروس کرونا را خوب ارزیابی کردو گفت:در شهرستان بیجار نیز با محوریت مسجد قائم (عج) ۳۰۰ پک غذایی وبهداشتی توزیع شد وهم اکنون نیز این کمک‌ها استمرار دارد.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به آماده سازی کمک‌های مومنانه وجهادی استان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان ولیالی قدر گفت: این کمک ها با محوریت نیرو‌های جهادی موکب فدائیان ولایت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.