افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی

مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی - میدان امام خمینی (ره) - از افتتاح کامل این تقاطع تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد پورداد مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح از روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی، با اشاره به شروع عملیات اجرایی این پروژه از ۹ ماه پیش، گفت : پس از اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع)، عملا از ۹ ماه پیش کار بر تکمیل تقاطع سردار سلیمانی متمرکز شد.

او از پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این پروژه خبر داد و گفت : قرار است پروژه فاز بندی شده و به بهره برداری برسد که فاز اول آن در دو مسیر همسطح شرق به غرب و برعکس، فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید.

پورداد افزود: مسیر زیرگذر پروژه هم تا شهریور ماه به بهره برداری رسیده و با نصب سیگمنت‌های پروژه در مسیر روگذر هم در نهایت کل پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول اعتبار مورد نیاز پروژه را حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تامین بخشی از این اعتبار توسط دولت و مابقی از طریق شهرداری خواهد بود.

او گفت: خوشبختانه نگرانی بابت تامین اعتبار پروژه نداریم و اعتبارات تامین می‌شود، اما اگر استانداری کرمانشاه کمک کند قطعا پروژه سریعتر به بهره برداری می‌رسد.

پورداد در خصوص انتقادات مطرح شده در خصوص مشکلات ترافیکی پروژه از سوی پلیس راهور گفت: این پروژه مصوبه شورای ترافیک استان را دارد وهیچ گونه مشکل تردد و بار ترافیکی ایجاد نمی کند.

او افزود: انتقادات مطرح شده به دلیل انحراف‌های ترافیکی ایجاد شده در زمان اجرای پروژه است و با تکمیل پروژه و بهره برداری کامل آن، پروژه هیچ مشکل ترافیکی نخواهد داشت .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار