توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی در ساری

رئیس ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی بین مددجویان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی سلطانی رئیس ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در ساری اجرا گردید.

او افزود: این رزمایش در ۲ مرحله اجرا می شود که مرحله نخست آن با حضور فرماندار ساری، مدیرکل اوقاف مازندران و با توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان آغاز گردید.

سلطانی گفت: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد که از محل نیات موقوفات مرتبط بوده و در جوار آستان مقدس امامزاده عباس (ع) بسته بندی و بین مددجویان و نیازمندان توزیع گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری افزود: مرحله دوم این رزمایش در اواسط ماه مبارک رمضان با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر ادامه پیدا می‌کند.

سلطانی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ساری از همه ظرفیت‌های موجود مانند هیئت‌امنای مساجد، امامزادگان، خیرین، متولیان موقوفات و واقفان خیراندیش در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر استفاده می‌کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار