دریادار خانزادی از کارخانجات نیروی دریایی بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز با حضور در منطقه یکم نیرو دریایی ارتش در بندرعباس، از نزدیک از روند ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی مستقر در کارخانجات این نیرو قرار گرفت.

دریادار خانزادی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش بازدید کردبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه با حضور در منطقه یکم نیرو دریایی ارتش در بندرعباس، از نزدیک از روند ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی مستقر در کارخانجات قرار گرفت.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به متکی بودن جوانان و متخصصان نیرو ی دریایی ارتش بر دانش بومی در ساخت تجهیزات، گفت: در حال حاضر به روزترین تجهیزات نظامی روز دنیا بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی نصب میباشد و این خودکفایی در تمام حوزه ها را مدیون تلاش شبانه روزی فرماندهان و کارکنان می باشیم.

همچنین در ادامه امیر دریادار حسن خانزادی به همراه امیر دریادار رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی از تولید تجهیزات و پیشرفت پروژه های در حال ساخت یگان های دریایی بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، اتمام پروژه های دفاعی در دست تولید نیروی دریایی با اتکا به دانش و توان نیروهای جوان ،مومن ،عملیاتی ایران اسلامی سهم به سزایی در ارتقاء توان رزمی ودفاعی میهن عزیزمان دارد و میتواند محاسبات نظامی منطقه را دست خوش تغییرات و دگرگونی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ی خبر از زیردریایی هسته ای بدین بدونیم این زیردریایی تو چه مرحله اییه بازدید از کارخونه جات فایده داره ولی مهم اون کارخونه اییه که این زیردریایی قرار اونجا ساخته بشه منتظر خبر یا فیلم یا عکس از این کارخونه هستیم با توضیح جنابعالی اقای امیر دریادار حسین خانزادی با تشکر فراوان از شما
آخرین اخبار