کاهش ۷۵ درصدی حمل و نقل مسافر در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، حمل و نقل مسافر حدود ۷۵ درصد کاهش یافت و پس از رفع محدودیت‌های تردد، از رقم کمتر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا حدود ۷۵ درصد کاهش حمل ونقل مسافر داشتیم گفت: پس از رفع محدودیت‌های تردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا این رقم کمتر شده، با رفع محدودیت تردد ناوگان حمل و نقل تاکنون ۱۵۷ هزار مسافر در استان از طریق حمل‌ونقل درون و برون‌استانی جابجا شده است.

او اظهار داشت: با رفع محدودیت تردد ناوگان حمل و نقل از ۲۲ فروردین امسال تاکنون ۱۱۲ هزار و ۵۹۲ مسافر در قالب ۲۴ هزار و ۳۵۹ سفر درون استانی توسط اتوبوس، مینی‌بوس و سواری جابه‌جا شده، ضمن اینکه در این مدت ۴۴ هزار و ۴۱۳ مسافر در قالب ۵ هزار و ۳۸۸ سفر برون‌استانی جابجایی صورت گرفته است.

بهرامی نیا، جمع کل مسافران جابه‌جا شده به وسیله ناوگان حمل و نقل درون و برون‌استانی را ۱۵۷ هزار نفر عنوان و تصریح کرد: تعداد ۶ هزار و ۱۷۴ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری دارای کارت هوشمند در استان خوزستان مجوز فعالیت دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.