در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی با ضرورت تهیه سند گردشگری استان موافقت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به این‌که دستیابی به چشم انداز و اهداف توسعه صنعت گردشگری استان، نیازمند تهیه سند جامع و تعریف دقیق برنامه‌های عملیاتی در کوتاه‌مدت و بلندمدت است، بنابراین بررسی درخواست ضرورت تهیه سند گردشگری استان در دستور کار این کارگروه قرار گفت و پس از تبادل‌نظر با کلیات درخواست موافقت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم‌چنین از موافقت با درخواست تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: توسعه اصولی با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین طرح هادی شهر گوگ تپه دنبال شده است.

حمزه لو افزود:پیگیری و نظارت بر واگذاری اراضی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه بود.

 او ادامه داد:مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای تحقق جهش تولید، حمایت از طرح های سرمایه گذاری را سرلوحه کار قرار داده و تلاش می‌کند تا روند راه‌اندازی صنایع تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع یابد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.