رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان در ایلام

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان در ایلام خبر داد و گفت: عرصه بر زمین خواران در استان ایلام تنگ می‌شود.

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان زمین‌خواری در استان قابل تقدیر است.

او افزود: این همراهی و همکاری سبب شده تا در سال گذشته طی ۸۳ مرحله رفع تصرف، ۱۹۰ هزار و ۶۵۶ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در استان ایلام به ارزش بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان از تصرف افراد سودجو خارج و به بیت‌المال باز گردد.

کاظمی بیان کرد از ابتدای سال جاری تا کنون نیز طی ۳۵ مرحله رفع تصرف، ۱۶۲ هزار و ۹۱۹ متر مربع به ارزش بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی رفع تصرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از همه مردم استان خواست تا قبل از هر گونه خرید ملک ابتدا استعلامات لازم از ادارات راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از انعقاد قولنامه‌های دست‌نویس خودداری کنند.

او  افزود: انعقاد هر گونه قرارداد زمین‌های ملی و دولتی غیر قانونی و جعلی بوده و از طریق مراجع قضایی با طرفین قرارداد یا بنگاه و مشاور املاک متخلف برخورد خواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.