در راستای پویش درخانه بمانیم؛

تولید ۴۰۹ اثر فرهنگی در کردستان

مربیان کانون پرورش فکری کردستان ۴۰۹ اثر فرهنگی تولید کردند

سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: این آثار در قالب طرح پیک امید مجازی تولید شده و تاکنون ۲۶۳ مورد از این آثار جهت بارگزاری در پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ارسال شده است.

او اضافه کرد: آثار تولید شده شامل ۱۱۰ اثر قصه گویی صوتی، ۱۱۰ اثر کاردستی، ۴۱ کارگاه مجازی، ۳۵ اثر انیمیشن و فیلم، ۳۰ اثر نقاشی، ۱۴ اثر خوانش شعر و داستان، ۱۰ اثر خوشنویسی، هشت اثر بازی، پنج اثر سفالگری و چهار اثر معرفی کتاب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: آثار ارسال شده جهت بارگذاری شده در تارنمای پیک امید نیز شامل ۲۹ اثر قصه گویی صوتی، ۱۰۱ اثر کاردستی، ۳۰ کارگاه مجازی، ۲۷ اثر انیمیشن و فیلم، ۲۱ اثر نقاشی، ۱۲ اثر خوانش شعر و داستان، هشت اثر خوشنویسی، ۲ اثر بازی، ۲ اثر سفالگری و چهار اثر معرفی کتاب است.

او با بیان اینکه هر اثری در سایت طرح پیک امید بارگذاری شود تمام جوامع هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از آن بهره‌مند می‌شوند افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از مربیان اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی با دربرگیری جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرده‌اند.

شیخی با بیان اینکه در این طرح آموزش‌ها به جامعه هدف با خلاقیت‌های تصویری مربیان انجام می‌شود، گفت: اعضا می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.omid.kpf.ir و یا پرتال‌های کانون پرورش فکری در شبکه‌های مجازی از جمله اینیستاگرام مراجعه و نسبت به دریافت فایل‌های آموزشی مورد نظر خود اقدام کنند.

در طرح پیک امید در فضای مجازی تمام اعضا می‌توانند با دنبال کردن هشتک‌های در دل دارم امید، کانون امید و پیک امید فرآورده‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در فضای مجازی با سهولت بیشتر دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.