بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیاز است

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیاز است

بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیاز استید الله روحانی منش مدیر عامل ستاد دیه استان همدان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:بیش از ۱۰۰ زندانی بدهکار جرائم غیر عمد در استان‌های همدان در انتظار آزادی و کمک نیکوکاران  هستند.

او  در ادامه با بیان اینکه تا بررسی پرونده‌های مددجویان مبلغ دقیق بدهی آن‌ها مشخص نمی‌شود، گفت: به صورت تقریبی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان بدهی این افراد برآورده شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدایی سال جاری تا کنون  ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان همدان آزاد شدند.

او در ادامه بیان کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده ۱۱ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان افزود: از این زندانیان آزاد شده   ۱۱ نفر بدهکار مالی و  ۲ زندانی هم بدهکار مهریه  بوده است.

روحانی منش افزود: بیش از ۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان بدهی این مدد جویان بود که بخشی را خود مددجویان پرداخت کردند و باقیمانده راهم ستاد دیه  با رضایت شکات، وام‌های بانکی و کمک‌های مالی تامین کرد.

او با بیان اینکه از مبلغ کل بدهی مددجویان آزاد شده بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۲ هزار تومان گذشت شکات بوده است، گفت: بیش از ۲۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز کمک مالی نیکوکاران ،  ۴۰۰ میلیون وام بانکی به مدد جویان  ومابقی بدهی را هم با تقسیط بدهی بعد از آزادی خود مددجویان پرداخت خواهند کرد .

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.