پذیرش گروهی گردشگران در قصرشیرین پس از بیماری کرونا

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین با اشاره به اعلام وضعیت سفید این شهرستان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت: این موضوع به معنای باز شدن در‌های جاذبه‌های گردشگری شهرستان برای پذیرش گروهی گردشگران نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرنگ بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین، بابیان اینکه شهرستان قصرشیرین از دیرباز یکی از قطب‌های گردشگری استان بوده، بیان کرد: هرچند هر ساله در اواخر فصل زمستان و شروع فصل بهار گردشگران بسیاری به این شهرستان سفر می‌کنند و از آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن لذت می‌برند، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ جذب گردشگری نداشتیم.

او بیان کرد: طی چندماه گذشته مردم شهرستان قصرشیرین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توانستند عملکرد خوبی در مقابله با بیماری کرونا داشته باشند و همین امر نیز باعث شد تا به عنوان یکی از شهرستان‌های دارای وضعیت سفید در بحث شیوع کرونا معرفی شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی قصرشیرین اظهار کرد: در روز‌های گذشته نیز مجوز آغاز فعالیت مراکز اقامتی این شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کردیم که از ۱۰ هتل، یک مهمانسرا و یک خانه مسافر، تاکنون سه واحد اقدام به بازگشایی کرده‌اند.

او در ادامه با تاکید براینکه بازگشایی مراکز اقامتی و پذیرایی و سفید شدن وضعیت شهرستان قصرشیرین به معنای پذیرش گروهی گردشگران در آن نیست، اعلام کرد: تا زمانی که شاهد فروکش شدن بیماری کرونا در کشور نباشیم، همچنان از پذیرش گروهی و تور‌های گردشگری معذور هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی قصرشیرین عنوان کرد: به مراکز اقامتی شهرستان هم اعلام کرده‌ایم در این مدت پذیرش گروهی گردشگر نداشته باشند.

او در پایان تاکید کرد: پس از پایان بیماری کرونا همه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و مراکز اقامتی شهرستان قصرشیرین آماده پذیرایی از مسافرین هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار