روایت متفاوت از زندگی سخنگوی وزارت بهداشت/ ۲۵ سال است آمپول نزدم!

جهانپور گفت: ۲۵ سال است که از ترم یک دانشجویی تا به امروز آمپول نزدم اگر کسی تجویز کرده است سعی کردم جایگزینی استفاده کنم.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو روز گذشته در  شبکه سلامت اظهار کرد: عزم و اراده ملی را در این مدت شاهد بودیم، طبق آخرین گزارش‌ها ۸۳ درصد مردم نکات بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت می‌کنند.

جهانپور درباره کودکی خود، بیان کرد: متولد شهر نطنز هستم، در کودکی بیشتر آرزو پزشک شدن را داشتم و به این سمت سوق پیدا کردم. البته من تحت تاثیر اطرافیان خودم به پزشکی علاقه‌مند شدم.

او ادامه داد: من هم مانند بچه‌های دیگر از آمپول می‌ترسیدم و زمانی که پزشک شدم، می‌توانم اعتراف کنم که همیشه هر بچه‌ای را ویزیت کردم، آمپول برای او ننوشته ام مگر اینکه ناگزیر بودم.

از ترم یک دانشجویی تا به امروز آمپول نزدم

جهانپور عنوان کرد: نمی‌دانم بدآموزی دارد یا خیر، اما ۲۵ سال است که از ترم یک دانشجویی تا به امروز آمپول نزدم اگر کسی تجویز کرده است سعی کردم جایگزینی استفاده کنم.

او به درآمد رشته پزشکی اشاره کرد و گفت: اوایل کار پزشکی بیشتر به هدف خودم فکر می‌کردم، پزشک شدم، اما پولدار نیستم خداروشکر که چرخ زندگی می‌چرخد. به عنوان سخنگو وزارت بهداشت و روابط عمومی غذا و دارو و با سابقه کار هفت میلیون ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنم.

جهانپور درباره فوت برادر خود، مطرح کرد: مهر ماه سال گذشته برای شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شراقی در حال برنامه ریزی بودم و من در کمیته اطلاع رسانی حضور داشتم، اما همان روز‌ها خبر فوت برادرم را شنیدم و درگیر مراسم برادرم شدم.

او ادامه داد: غم برادرم باعث شد، پدرم را نیز بعد از چند وقت از دست بدهیم، البته پدرم همیشه می‌گفت کسی حق ندارد برای من مراسمی برگزار کند و این اتفاق افتاد، مراسم پدرم که ۱۲ اسفند بود که به دلیل شیوع کرونا برگزار نکردیم.

جهانپور گفت: بزرگترین دغدغه من در خصوص کرونا احتمال لغو پیاده روی اربعین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سلینانی
۰۱:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای جهانپور شما عالی هستی خدا برادر و پدرتان را بیامرزد
Switzerland
سید فروزان
۲۲:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمپول نزده ، ولی بلده زخم زبان به چین بزنه
آخرین اخبار