فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد؛

ارائه خدمات مراکز تعویض پلاک منوط به پلاک زوج و فرد

تجاری گفت: به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی, خدمات مراکز تعویض پلاک بر اساس پلاک های زوج و فرد ارائه می شود.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک از اسفند ماه سال گذشته با اجرای پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو‌ها از ۶ اردیبهشت ماه از سرگرفته شده و در این مدت شهروندان برای انجام مراحل تعویض پلاک به این مراکز مراجعه و باعث به وجود آمدن صف‌های طولانی شدند.

تجاری اظهار داشت: برای حل این مشکل اعتبار وکالت‌های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه که تاریخ آن‌ها به واسطه تعطیلی مرکز تعویض پلاک در ایام شیوع و انتشار ویروس کرونا منقضی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: از تاریخ پایان وکالت نامه به مدت ۴۰ روز وکالت کاری دارای اعتبار می‌باشند و همچنین به خودرو‌هایی که رقم آخر پلاکشان زوج است در روز‌های زوج و خودرو‌هایی که رقم آخر پلاک فرد است طی روز‌های فرد در مرکز تعویض پلاک خدمات ارائه می‌شود.

او به شهروندان توصیه کرد: در مواقع شماره گذاری حتما از ماسک و دستکش استفاده نمایند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، حتی اگر لازم باشد خدمت گزاری را بیشتر خواهیم کرد تا موضوع صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک حل شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.