سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی در صدد تخریب مجلس یازدهم هستند

فعال اصولگرا گفت: متاسفانه قبل از اینکه مجلس جدید شکل بگیرد برخی سعی در تخریب چهره‌هایی دارند که قصد ورود به مجلس جدید را دارند.

برخی در صدد تخریب مجلس یازدهم هستندسیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر وحدت اصولگرایان گفت: متاسفانه قبل از اینکه مجلس جدید شکل بگیرد، جناح مقابل که رای هم نیاوردند و مردم هم اقبالی نسبت به کاندیدا‌هایشان نشان ندادند سعی در تخریب چهره‌هایی دارند که قصد ورود به مجلس جدید را دارند و الان هم از تخریب هیات رئیسه شروع کردند.

او ادامه داد: اصولگرایان با توجه به پیروزی مناسبی که به دست آوردند عاقلانه در حال عمل هستند؛ لذا آنهایی که کاندید ریاست مجلس یا هیات رئیسه بودند با همکاری سایر احزاب و شخصیت‌های اصولگرا جلساتی را برگزار کردند که بسیار خوب بود، بحث‌های منطقی و همدلانه‌ای در این جلسات مطرح شد و به عنوان مقدمه به نتایجی هم دست پیدا کردند که به همفکری و همگرایی بیشتر در مجلس به ویژه موضوع رئیس و هیات رئیسه رسیدند و این اخبار خوبی برای اصولگرایان است.

سجادی افزود: این حالتی هم که اصلاح طلبان تصور می‌کنند یک رقابت خشن ، ناجور و ناصواب در بین اصولگرایان  در جریان بوده، اشتباه است، بلکه یه نوع همکاری و هم اندیشی صورت گرفته که ما امیدواریم که نتیجه خوبی هم داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار