فعالیت مهد کودک‌ها تنها برای نام نویسی + فیلم

هرگونه پذیرش کودکان در مهد کودک‌ها همچنان ممنوع است.

دکتر گوهر دهی مدیر کل بهزیستی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به ابلاغیه سازکان بهزیستی کشور مهد کودک‌ها از ابتدای هفته فعال شدند، اما فعالیت آن‌ها فقط برای نام نویسی سال تحصیلی جدید است.

او افزود: برای ثبت نام کودکان در مهد‌ها راه اندازی سیستم نوبت دهی، رعایت تمهیدات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مهد‌ها ضروری است.

گوهردهی با بیان اینکه مهد‌ها موظف هستند در ورودی مهد ماسک و دستکش در اختیار والدین قرار دهند، گفت: حداکثر دو سوم پرسنل اداری مهد‌ها باید حضور داشته باشند و بیشتر از این تعداد ممنوع است.

مدیر کل بهزیستی مازندران بر خودداری از برگزاری هرگونه تجمعات تاکید کرد و ادامه داد: حضور همزمان مدیر و مسئول فنی مهد هنگام نام نویسی‌های جدید در مراکز الزامی است.

او در خصوص فعالیت مراکز توانبخشی و روزانه با تاکید بر رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز، گفت: پذیرش هر گونه افراد جدید و برگزاری جلسات عمومی در این مراکز ممنوع است.

گوهر دهی با بیان اینکه این مراکز نیز با دو سوم پرسنل خود باید فعالیت کنند، گفت: جلسات مشاوره‌ای و حمایتی در این مراکز نیز به صورت انفرادی و با نوبت دهی قبلی باید باشد.

مدیر کل بهزیستی مازندران ادامه داد: فاصله زمانی بین مراجعات نیز باید ۲۰ دقیقه باشد تا فرصت لازم برای ضدعفونی کردن محیط فراهم شود.
 
 

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار