برگزاری نخستین جلسه نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی

نخستین جلسه منتخبین مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور آقایان امیرآبادی، زاکانی و حجت الاسلام ذالنوری با توافق بر شش موضوع برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، نخستین جلسه نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت استان نکات زیر به اتفاق آراء مصوب شد:

۱. نمایندگان مجلس استان قم علاوه بر دفاتر مردمی و شخصی خود تفاهم کردند تا برای پیگیری موضوعات استان دفتر مجمع نمایندگان استان را تشکیل داده و به امورات استان قم بصورت جمعی و هماهنگ بپردازند.

۲. مقرر شد در بخش‌های پنج گانه استان قم، دفاتر مجمع نمایندگان دایر شده و به امورات مردم و نیاز‌های هر بخش بطور منظم با حضور نمایندگان رسیدگی شود.

۳. دفاتر شخصی نمایندگان مثل گذشته، مسئولیت پاسخگویی به مراجعات مردمی و برنامه ریزی خاص برای خدمتگزاری هر نماینده را برعهده خواهند داشت.

۴. مسئولیت‌های موجود در مجمع که عبارت از رئیس، نایب رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم است براساس حروف الفبا بین نمایندگان استان برای سه دوره شانزده ماهه در چهار سال نمایندگی تقسیم شد به صورتی که در شانزده ماه اول دوره یازدهم آقای دکتر امیرآبادی فراهانی بعنوان رئیس، ذوالنور بعنوان نایب رئیس و دکتر زاکانی نیز بعنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم انتخاب شدند.

۵. مصوب شد دکتر زاکانی به عنوان نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیرو‌های انقلاب در مجلس یازدهم شرکت کرده تا با همت این شورا مقدمات شکل گیری مجلس یازدهم و ساماندهی اولیه آن انجام پذیرد.

۶. مقرر شد مجمع نمایندگان استان قم حداقل هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه داده و نسبت به امورات استان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.