توزیع حدود ۹ هزار تُن برنج و شکر در اصفهان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان ۵.۷ هزار تُن برنج و ۳.۱ هزار تُن شکر با هدف تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم در این استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود ابراهیمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان افزود: این کالا‌ها از سوی شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دریافت می‌شود و با نرخ سود پایین‌تر نسبت به نرخ آزاد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه قیمت‌های اقلام یاد شده بصورت مصوب و در جهت تثبیت بازار لحاظ می‌شود، اضافه کرد: قیمت تحویلی درب انبار هر کیلوگرم برنج به مجموعه‌های یاد شده ۷۲ هزار ریال و قیمت شکر ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال است.

او با تاکید بر سلامت و کیفیت اقلام نامبرده، اظهارداشت: برنج وارداتی در بنادر از سوی نهاد‌های ذیربط مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد تا بدون هیچ مشکلی مواد مورد نیاز به دست مصرف‌کننده برسد.

ابراهیمی افزود: سازمان غذا و دارو و نهاد‌های مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی در اصفهان نیز کیفیت و سلامت مواد غذایی موجود در انبار‌های اداره خدمات بازرگانی را می‌سنجد تا پس از تایید صحت سلامت و کیفیت در بازار توزیع شود، این رو جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل خدمات بازرگانی اصفهان تصریح کرد: توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار سهمیه خانوار با قیمت مصوب در شهرستان‌های استان در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلات بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، بازار در استان آرامش دارد و کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف بدون هیچ کمبودی موجود است.

او بهبود زیرساخت‌های فنی و الکترونیکی را برای ارایه بهتر خدمات و سرعت در توزیع اقلام مفید و ضروری دانست و تصریح کرد: هر اندازه از فعالیت‌های و اقدامات حضوری کم و به فعالیت‌های الکترونیکی اضافه شود خواهیم توانست خدمات بهتری ارایه کنیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.