۱۰۷ باشگاه ورزشی در بروجرد تسهیلات دریافت می‌کنند

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: ۱۰۷ باشگاه ورزشی این شهرستان که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند، تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سعید رشنو گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ۱۶۰ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: باشگاه‌هایی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند، باید ۸۰ میلیون ریال آنان در اختیار مربی قرار دهند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان کرد: ۴۶ مربی در بروجرد قرارداد اداری دارند که ۱۸ نفر مربی مرد و ۲۸ نفر مربی زن هستند.

رشنو اضافه کرد: تسهیلات به مربیانی پرداخت می‌شود که قرارداد دارند، مربیانی که قرار داد ندارند باید از طریق هیات‌های ورزشی مربوطه خودشان اقدام کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۰ باشگاه به علت فعالیت غیر مجاز اخطار و تذکر گرفته اند و ۶ باشگاه نیز به دلیل فعالیت غیر مجاز پلمب شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد تاکید کرد: بیشتر باشگاه‌ها اجاره بهای سنگین پرداخت می‌کنند و در این ایام که فعالیتی ندارند با مشکلات مالی روبرو شده اند.

رشنو یادآور شد: فعالیت باشگاه‌های ورزشی همچنان ممنوع است و هم اکنون پرونده ۱۵ باشگاه ورزشی که در این ایام فعالیت داشته اند برای پلمب ارسال شده است.

۱۷ هزار و ۷۸۰ ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش بیمه در شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.