مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

ثبت بیش از ۴۵۰ شکایت مردمی در سامانه شهراه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در یکسال گذشته بیش از ۴۵۰ شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

ثبت ۴۵۷ شکایت مردمی در سامانه شهراه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام  اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده بود.

او افزود: ۳۳۸ مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آن‌ها تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر بوده و ۱۱۹ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری می‌باشد، که از جمله آن‌ها به خرابی آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راه‌های ارتباطی استان می‌باشد.

دلخواه گفت: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیر‌های ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی۱۴۱سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir نیز فعال می‌باشد که دریافت کننده انتقادات وشکایات این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.