هشدار دادستانی نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی

دادستان مرکز استان البرز گفت: خرید و فروش و ساخت و ساز اراضی کشاورزی که تغییر کاربری داده شده‌اند ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مددی، دادستان مرکز استان البرز صبح امروز در دومین مرحله پاکسازی تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی که به صورت همزمان در سراسر استان اجرا شد، گفت: با توجه به آغاز فعالیت قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال و جلوگیری از تغییر کاربری‌ها دومین مرحله پاکسازی اراضی تصرف شده در دستور کار قرار گرفت و این اقدام تا مادامی که تمامی اراضی تحت تصرف آزادسازی نشوند ادامه خواهد داشت.

او با تأکید بر این که زمین‌های کشاورزی باید بافت‌های خود را حفظ کنند، افزود: افرادی که به منابع طبیعی و زمین‌های کشاورزی دست‌اندازی دارند هشیار باشند که دستگاه قضایی به زودی سراغ آن‌ها خواهد رفت و در این مسیر هیچگونه اغماضی انجام وجود نخواهد داشت.

مددی به تغییر ساختار زمین کشاورزی و تخریب منابع طبیع توسط زمین خواران اشاره کرد و گفت: به باند‌های کوچک و بزرگ زمین خواری سراسر استان هشدار جدی می‌دهیم و این قرار گاه در راستای پایان کار باند‌های زمین خواری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: امروز در منطقه محمدشهر ۱۲۰ هکتار پاکسازی اراضی و تخریب در تغییر کاربری‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.