فرماندار اردبیل:

کشتار دام خارج از کشتارگاه در اردبیل ممنوع شد

فرماندار اردبیل گفت: کشتاردام خارج از کشتارگاه‌ها در اردبیل ممنوع شد و با متخلفین توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل گفت: متاسفانه در برخی مناطق شهرستان اردبیل به ویژه آرالو شاهد کشتار دام هستیم که مصوب گردید کشتاردام خارج از کشتارگاه‌ها ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.

او با اشاره به نصب تابلوی ظرفیت و گنجایش فروشگاه‌ها و مراکز افزود: اتاق اصناف و سازمان صمت باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند تا از تجمع و شلوغی در این مراکز جلوگیری شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: طرح فاصله گذاری در نانوایی‌ها باید مبنای کار قرار گیرد و فاصله بین مشتریان رعایت شود و در این مورد متاسفانه گلایه‌های زیادی وجود دارد و باید اکیب‌های نظارتی با همکاری نانوایی‌ها و مشتریان این فاصله گذاری را اجرایی کنند.

امامی یگانه گفت: با ایجاد مصوبه‌ای و در صورت تایید استاندار پوشیدن ماسک برای تمام پرسنل دستگاه‌های اجرایی و مراکز خدماتی و بانک‌ها در شهرستان اردبیل اجباری می‌شود و دستگاه‌ها باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

او گفت: براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا همچنان قهوه خانه‌ها باید بسته بمانند و درصورت باز بودن محل مورد نظر پلمپ می‌شود و با متخلفین توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: هرگونه برگزاری مراسم در روستا‌ها حتی به تعداد نفرات کم در منزل ممنوع بوده و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید به این امر توجه داشته و از برگزاری مراسم حتی در منزل جلوگیری کنند.

امامی یگانه گفت: گشت نظارتی در شهرستان باید به چشم بیاید و در صورت نیاز حاضر ۴۶ اکیب موجود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار