فرمانده نیروی انتظامی:

تنشی در اجرای طرح فاصله‌گذاری ‌تهران به وجود نیامد

سردار اشتری گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران کار مشکلی بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته هیچ تنشی به وجود نیامد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات ناجا طی پارسال در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا،گفت: با لطف الهی و هدایت‌های رهبری بحمدالله درصحنه حضور داشتیم و مأموریت‌ها را به‌خوبی انجام دادیم.

نیروی انتظامی باعث ایجاد وحشت در دل احتکار کنندگان شد

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می‌کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد.

او ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز با اقدامات انجام‌شده برخی‌ها که اقدام به تشویش اذهان عمومی در این فضا را داشتند، هزار و ۳۰۰ مورد را شناسایی و برخورد کردیم و ۲۸۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند و در گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد همه تصدیق کردند کار بزرگی توسط پلیس فتا انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی برابر تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه پیشگیری و درمان بلافاصله به کمک وزارت بهداشت شتافت،بیان کرد: ۲ خدمت در این راستا انجام شد اینکه تمام بیمارستان‌هایمان را برای پذیرش بیماران کرونا قرار دادیم که ۳۸ هزار نفر مراجعه‌کننده داشته و ۲ هزار و ۸۰۰ نفر تحت درمان قرار گرفتند و دیگر موضوع غربالگری بیماران بود که کار خوبی انجام و در ابتدا از کارکنان آغاز و همه خانواده‌هایشان نیز غربالگری شدند.

سردار اشتری با بیان اینکه درمجموع نیروی انتظامی با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا هر چه در توان داشت، انجام داد تا این مأموریت را به نحو احسن انجام دهد که تاکنون همکاران، خیلی خوب از عهده آن برآمدند، عنوان کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران به دلیل وجود ۸۰ ورودی و خروجی و ۱۸ مسیر رسمی کار مشکلی بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه هیچ تنشی به وجود نیامد.

فرمانده ناجا در ادامه از زحمات و خدمات شایسته سردار آقاخانی در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی کرد و تصریح کرد: به دلیل حساسیت‌ها و ویژگی‌های خاص شهر مقدس قم به دنبال جایگزین مناسب بودیم که با تلاش و بررسی‌های انجام‌شده، سردار "میر‌فیضی" را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.