تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان خرداد/ جعلی بودن تماس با شهروندان برای فروش کارت بیمه سلامت

مدیر روابط عمومی بیمه سلامت استان اصفهان گفت:تماس تلفنی شرکت‌ها و افراد سودجو با مردم مبنی بر فروش کارت‌های بیمه سلامت جعلی است و مردم بعد از خرید این کارت‌ها هیچ خدماتی را دریافت نمیکنند.

مال وردی مدیر روابط عمومی بیمه سلامت استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت وظیفه حمایتی و نظارتی در حوزه بیمه را بر عهده داشته و هیچ گونه خدمات تلفنی ندارد وتمام تماس‌هایی که بعضی افراد و شرکت‌ها برای فروش کارت‌های بیمه سلامت و دریافت خدمات درمانی و دندانپزشکی با شهروندان میگیرند جعلی و غیر قانونی است.

او ادامه داد: این افراد کارت‌های جعلی بیمه سلامت را از ۱۰۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش میرسانند و شهروندان باید دقت داشته باشند که بعد از خرید این کارت‌ها هیچگونه خدمات و پشتیبانی از طرف این شرکت‌ها و بیمه سلامت را ندارند.

مدیر روابط عمومی بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: کلیه اطلاع رسانی‌ها در خصوص بیمه سلامت از طریق مبادی رسمی از جمله صداوسیما، خبرگزاری‌ها وپرتال سازمان بیمه سلامت اطلاع داده میشود و مردم این اخبار را فقط از طریق منابع اعلام شده پیگیری کنند.

مال وردی ادامه داد: به دلیل شرایط فعلی مبنی بر شیوع ویروس کرونا و عدم حضور مردم در مکان‌های عمومی کلیه دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان خرداد ۹۹ تمدید شده و لزومی برای مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نیست.

اوافزود: شهروندان جهت اطلاع از آخرین اخبار در حوزه‌ی بیمه سلامت میتوانند با سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.