ششم خرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار مسابقه بهارمناجات

کودکان و نوجوانان گیلانی تا ششم خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در مسابقه بهارمناجات ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان فراخوان بهار مناجات را هم‌زمان با ماه رمضان منتشرکرده است و کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای، تا ششم خرداد ماه ، از طریق پیام‌رسان گپ یا واتس‌آپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹  ارسال‌کنند.

درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان(نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس)، قراردادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر، از شرایط شرکت در مسابقه است‌ و خالقان آثار برتر نیز ۲۵ خرداد ماه سال‌جاری معرفی و با اهدای جایزه تجلیل‌خواهندشد.

آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)، آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود رمضان، ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) ، معرفی خلاقانه یک کتاب دینی و معرفی شخصیت امام علی(ع) نیز از محورهای فراخوان بهارمناجات است.

این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشرشد.

هم‌زمانی انتشار این فراخوان با ماه‌رویش‌جان‌ها نیز بهانه‌ای دیگر برای تعمیق باورهای دینی مخاطبان و بهره‌گیری ازشیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور برای تربیت کودکان و نوجوانان براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی اعلام‌شده‌است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.