در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واریز ۵۰ میلیارد ریال به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بنیاد مستضعفان

معاون بنیاد مستضعفان گفت: رئیس بنیاد مستضعفان با واریز مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب کمیته امداد به منظور پاسخ به درخواست‌های افراد فاقد پوشش حمایتی موافقت کرد.

محمد منصوری معاون بنیاد مستضعفان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از موافقت پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با واریز مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب کمیته امداد به منظور پاسخ به درخواست‌های افراد فاقد پوشش حمایتی خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از افراد فاقد پوشش نهاد‌های حمایتی در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا، گفت: بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) با اولویت مددجویان تحت حمایت تخصیص می‌یابد بنابر این این نهاد برای حمایت از افرادی که تحت پوشش آن نیستند با مشکلاتی رو به رو بود که با دستور رئیس بنیاد قرار شد مبلغی برای حمایت از این افراد به حساب کمیته امداد واریز شود.

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به سیاست این بنیاد برای حمایت از اتمام اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه گفت: عموم کمک‌های بنیاد از طریق نهاد‌های حمایتی انجام می‌شود و بنابر این وقتی این نهاد‌ها به هر عنوان برای حمایت از این اقشار با مشکلاتی مواجه می‌شوند؛ بنیاد مستضعفان حمایت و پشتیبانی از آن‌ها را وظیفه خود می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار