ارتقاء نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافق

رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع فلات مرکزی بافق از تغییر نسل اتوماسیون اداری و ارتقاء این افزار از نسخه ۴ به ۵ خبر داد.

ارتقاء نرم افزار اتوماسیون اداری در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محسن زارع رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع فلات مرکزی بافق با اشاره به اینکه نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم مطرح، قابلیت‌ها و امکانات بی شماری را در اختیار مدیریت سازمان قرار می‌دهد، گفت: امروزه با بهره گیری از نرم افزار‌های اتوماسیون اداری، سازمان‌ها به طور نسبی به سمت سازمان بدون کاغذ گام بر می‌دارند.

او افزود: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی یکی از میلیون‌ها شرکتی است که با توجه به نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه (چارگون) را انتخاب نموده و در حال استفاده از آن است.

زارع نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه را از اولین نرم‌افزار‌هایی شرکت چارگون نام برد و تصریح کرد: این نرم افزار اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزار‌های دیدگاه به‌شمار می‌آید.

رئیس واحد فناوری اطلاعات مجتمع فلات مرکزی بافق با اشاره به تغییر نسل اتوماسیون دیدگاه از نسخه ۴ به ۵ در این مجتمع، افزود: عنوان داشت: این تغییر به منظور ارتباط بهتر سینک و یکسان سازی با مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مجتمع‌های زیر مجموعه انجام شده است که پیامد آن کاربری راحتر و قابلیت استفاده با مرورگر‌های مختلف را می‌توان برشمرد.

زارع  ادامه داد: وجه تمایز سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری چارگون را یکپارچگی پایگاه داده، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری سازمان‌ها، تسهیل تصمیم‌گیری برای مدیران و افزایش رضایت ذینفعان سیستم بخشی از مزایای این نرم‌افزار می‌باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار