فابرگاس: آینده هازارد در رئال مادرید روشن است

بازیکن سابق تیم فوتبال چلسی انگلیس به حمایت از مهاجم رئال مادرید اسپانیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   سسک فابرگاس که در تیم فوتبال چلسی با ادن هازارد مهاجم بلژیکی و کنونی رئال مادرید همبازی بوده، اعتقاد دارد هازارد در رقابت‌های این فصل کمی دستپاچه عمل کرده، اما آینده روشنی در سانتیاگو برنابئو در پیش دارد.  ادن هازارد در نقل  و انتقالات تابستانی فصل گذشته با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوست. مهاجم بلژیکی در طول ۷ سال حضورش در استمفوردبریج، به عنوان یکی از برترین بازیکنان جهان شناخته می‌شد، اما او در نخستین فصلش در رئال مادرید توفیقی نداشت و نتوانست عملکرد خوبش در چلسی را در تیم جدیدش تکرار کند.


بیشتر بخوانید: بهترین هم‌بازی‌های فابرگاس/ ستاره اسپانیایی کدام بازیکن کنونی توپچی‌ها را می‌پسندد؟


مصدومیت این بازیکن در جریان بازی با لوانته باعث شد تا او فرصت چندانی در ترکیب کهکشانی‌ها نداشته باشد. با این حال همبازی سابق هازارد عدم موفقیت او در نخستین فصل حضورش در رئال مادرید را تعجب آور نمی‌داند.

فابرگاس با تاکید بر این که هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید متحمل سختی‌های زیادی شده است گفت: او چند بازی خوب برای رئال مادرید انجام داد. با این حال نمی‌توان منکر این شد که هازارد تاکنون در مادرید دستپاچه عمل کرده است. هازارد بازیکنی است که همیشه در ابتدای کارش، موفق نیست و سختی‌های زیادی جلوی راهش است، اما من برای او آینده فوق العاده‌ای  پیشبینی می‌کنم.

هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید تاکنون در ۱۵ بازی به میدان رفته و تنها یک بار موفق شده دروازه حریفان را باز کند. بازیکن بلژیکی کهکشانی‌ها پیش از تعلیق مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد. فابرگاس در این خصوص گفت: هازارد به خوبی ریکاوری می‌کند و بازگشتش زمان زیادی نمی‌برد. همه ما می‌دانیم که او قوی‌تر از همیشه باز می‌گردد. ما خوش شانس بودیم که او قبل از تعطیلی بازی‌ها مصدوم شد و اکنون فرصت کافی برای ریکاوری دارد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار