سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ولز: رمزی در منچستریونایتد می‌تواند موفق‌تر باشد

کریس کولمن معتقد است رمزی در منچستر یونایتد می‌تواند عملکرد موفق تری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, پس از آن که آرون رمزی برای تمدید قرارداد با آرسنال به توافق نرسید، این هافبک ولزی تصمیم گفت از توپچی‌ها جدا شود و با قراردادی ۴ ساله به یوونتوس بپیوندد.  

پس از یک سال از پیوستن رمزی به یوونتوس، این هافبک ولزی تاکنون فرصت زیادی برای بازی در ترکیب تیم تحت هدایت مائوریسیو ساری پیدا نکرده و در ۲۴ بازی فصل جاری در تمامی رقابت ها، ۴ گل و یک پاس گل حاصل کارش بوده است.  

در همین حال صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن رمزی به منچستر یونایتد مطرح شده است، زیرا اوله گنار سولسشیر قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی یک بازیساز به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید: مگوایر: برای قهرمان شدن به منچستر یونایتد آمدم


کریس کولمن سرمربی سابق تیم ملی ولز اعتقاد دارد زندگی در ایتالیا برای رمزی سخت‌تر است، اما اگر منچستر یونایتد تصمیم بگیرد این بازیکن را جذب کند، رمزی در اولدترافورد عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت. کولمن در این باره گفت: من نمی‌دانم در یوونتوس چه خبر است، اما به اعتقاد من رمزی کمی از فرم خوبش دور شده و دلیل آن این است که با شرایط یک کشور جدید سازگار شدن، کار دشوار و زمان بری است.  

او در ادامه گفت: شاید یک سال زمان ببرد تا رمزی در یوونتوس جا بیفتد، اما شاید هم قرار نیست برای او چنین اتفاقی بیفتد. احتمال دارد رمزی از آن دسته بازیکنانی باشد که می‌توانند به خوبی در منچستر یونایتد بازی کنند. وقتی برای تیمی مانند منچستر یونایتد بازی می‌کند، با احترام به تمام باشگاه ها، باید بدانید که پیراهن این تیم بسیار باارزش‌تر از دیگر تیم‌های حاضر در این لیگ است.  

سرمربی سابق تیم ملی ولز درباره پیوستن رمزی به یوونتوس اظهار داشت: من می‌دانم که چرا رمزی به این تیم رفت. به هر حال همه می‌دانند که یوونتوس باشگاه فوق العاده‌ای است و آن‌ها هر فصل بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. با این حال او می‌خواهد در ترکیب اول تیمش باشد و به نظر من برای چنین چیزی به اندازه کافی خوب است. نمی‌دانم چرا او در یوونتوس خیلی فرصت بازی ندارد.

کولمن در ادامه عنوان کرد: وقتی شنیدم او به یوونتوس رفته خیلی خوشحال شدم. رمزی برای مدت طولانی در آرسنال بود. کار کردن در یک کشور دیگر، آن هم در باشگاه بزرگی مانند یوونتوس سختی‌ها و چالش‌های متفاوتی دارد، اما من فکر می‌کنم او برای نشستن روی نیمکت، بیش از حد خوب است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار