چگونه درآمد ۷ تا ۱۵ میلیونی از شغل تعمیرات موبایل به دست آوریم؟

شغل تعمیرات موبایل از جمله پردرآمدترین مشاغل فنی است که امروزه از بازار کار عالی برخوردار می باشد. موبایل در دنیای امروز وسیله کاربردی بوده که کمتر کسی را می توان دید که با این وسیله کار نکرده و وابسته به آن نباشد. با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های لازم به خوبی می توان وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و درآمدزایی کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شغل تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی در دنیا و ایران می باشد. نتایج بررسی های مجله فوربز نشان داد که شغل تعمیرات موبایل جز یکی از 15 شغل پردرآمد دنیا می باشد. برای موفقیت هر چه بیشتر در این شغل بهتر است اطلاعات کامل تری درباره بازار کار این شغل داشته باشیم، تا بتوانیم بهتر بازار کار را درک کرده و به موفقیت دست یابیم. در ادامه به بررسی بازار کار تعمیرات موبایل، روش های موفقیت در این شغل خواهیم پرداخت.

چگونه درآمد ۷ تا ۱۵ میلیونی از شغل تعمیرات موبایل به دست آوریم؟

بررسی بازار کار تعمیرات موبایل

برای بررسی بهتر بازار کار تعمیرات موبایل ابتدا به بررسی بازار موبایل می پردازیم. همانطور که می دانید همه ساله فروش موبایل های هوشمند در سراسر دنیا افزایش می یابد. پیشرفت های گوشی های موبایل باعث شده است تا افراد بسیاری از فعالیت های روزانه خود مانند خرید، پرداخت قبوض، فعالیت های بانکی، برنامه ریزی فعالیت ها و بسیاری از فعالیت های دیگر را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند، همین امر باعث افزایش تقاضا برای خرید موبایل و رونق هر چه بیشتر بازار موبایل می شود.

با افزایش تقاضا برای خرید موبایل بدون شک تقاضا برای خدمات تعمیرات موبایل افزایش خواهد یافت. نتایج تحقیقات نشان می دهد که 25% دارندگان گوشی های هوشمند، صفحه نمایش گوشی خود را می شکنند. علاوه بر این بسیاری از افراد با مشکلات دیگری مانند خراب شدن باتری، دوربین، مشکلات آنتن دهی، مشکلات صدا و بسیاری از دیگر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مواجه می شوند. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که شغل تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که از بازار کار عالی و پررونقی برخوردار بوده که در آینده نیز بهتر خواهد شد.

بنابراین توصیه می کنیم هوشمندانه عمل کرده و تا پیش از اشباع این بازار کار با یادگیری تعمیرات موبایل وارد این حرفه شده و از درآمد بالا این شغل استفاده نمایید.

درآمد شغل تعمیرات موبایل چقدر است؟

میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل به عوامل گوناگونی وابسته است. به طور مثال هر چه میزان تجربه کاری و مهارت و تخصص شما در این شغل بیشتر شود، بدون شک میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

به طور کلی می توان گفت درآمد تعمیرات موبایل در تهران یا دیگر شهرستان ها وابسته به: میزان تجربه کاری، میزان تخصص و مهارت، تبلیغات، قیمت ارائه شده، ساعات کاری، مشتری مداری، کیفیت ارائه خدمات و غیره می باشد. بررسی ها نشان داده است که متوسط درآمد ماهیانه تعمیرات موبایل بین 7 تا 15 میلیون تومان می باشد.

چگونه درآمد ۷ تا ۱۵ میلیونی از شغل تعمیرات موبایل به دست آوریم؟

چگونه مغازه تعمیرات موبایل خود را راه اندازی کنیم؟

پیش از راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل می بایست به بررسی و تحلیل محیطی بپردازید. در صورتی که سرمایه شما خوب است توصیه می کنیم در محلی شلوغ و پر رفت و آمد مغازه خود را راه اندازی کنید. همچنین برای شروع کار می توانید یک میز در مغازه تعمیرات موبایلی که در مکانی شلوغ قرار دارد اجاره کنید.

در صورتی که توانایی مالی کمی دارید می توانید مغازه ای در محله خود باز کنید. دقت داشته باشید که در اطراف مغازه مورد نظر مغازه تعمیرات موبایل دیگری نباشد، زیرا در این صورت ممکن است او مشتریان محلی را جذب کرده و شما نتوانید به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

وسایل مورد نیاز شغل تعمیرات موبایل چیست؟

برای راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل نیاز به ابزارهای متفاوتی دارید. از جمله این ابزارها عبارتند از: دستگاه هیتر و هویه، ست پیچ گوشتی و آچار تعمیراتی، پنس آنتی شوک، شابلون، منبع تغذیه و مولتی متر، دستگاه لوپ یا میکروسکوپ، قاب بازکن، سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم و گیره کار

چگونه درآمد ۷ تا ۱۵ میلیونی از شغل تعمیرات موبایل به دست آوریم؟

چگونه تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم؟

برای آن که تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید و مشتریان بسیاری را جذب کرده و از درآمد بالایی برخوردار باشید، می بایست مهارت لازم در تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری به وجود آمده در انواع موبایل های اندروید و آیفون را داشته باشید. علاوه بر دانش و مهارت می بایست از دقت بالایی برخوردار بوده و حوصله لازم را داشته باشید.

برای کسب دانش و مهارت کافیست دوره های آموزش تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید. دقت و حوصله نیز با اندکی کار و تمرکز به دست می آورید. توجه داشته باشید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید زیرا برخی از آموزشگاه ها، آموزش های لازم برای تعمیرات موبایل را نداده و تنها به صورت تئوری به ارائه مطالب آموزشی می پردازند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و با برگزاری کلاس های عملی همه ساله کارآموزان تعمیرات موبایل بسیاری را آموزش داده و وارد بازار کار می نماید. این آموزشگاه در پایان دوره مدرک رسمی فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه داده و با ارائه مشاوره های بازاریابی آنها را برای ورود هر چه بهتر در شغل تعمیرات موبایل آماده می کند.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های آموزشی دیگری مانند آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات لپ تاپ و تبلت، آموزش نصب و تعمیرات کولر و پکیج دیواری و بسیاری از دیگر دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید.

دوره آموزشی تعمیرات ایسیو خودرو فنون برق

امروزه ایسیو یکی از مهم ترین قطعات خودرو بوده و نقش مهمی در خودرو ایفا می کند. با توجه به پیچیده بودن این قطعه بازار کار این شغل اشباع نبوده و می توان گفت از جمله مشاغل پردرآمد فنی می باشد. دوره آموزش تعمیرات ایسیو خودرو فنون برق با هدف تربیت نیروی متخصص برای ورود به بازار کار عالی این شغل برگزار می شود.

 در این دوره صفر تا صد تعمیرات ایسیو انواع خودروها در کارگاه های مجهز و زیرنظر اساتید با تجربه آموزش داده می شود. آموزشگاه فنون برق در تلاش است تا با ارائه آموزش های کاربردی و مشاوره های بازار کار، کارآموزان برای موفقیت هر چه بیشتر در این شغل یاری نماید.

چگونه درآمد ۷ تا ۱۵ میلیونی از شغل تعمیرات موبایل به دست آوریم؟

دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی فنون برق

دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی نیز از جمله دوره های این آموزشگاه است که با توجه به استفاده گسترده از بردهای الکترونیکی در لوازم برقی همواره از بازار کار عالی برخوردار بوده و هر ماه کارآموزان بسیاری متقاضی ثبت نام در این دوره آموزشی می باشند.

در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی تمامی مهارت های لازم برای ورود به بازار کار این شغل از جمله طریقه عیب یابی و تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی نظیر  تعمیر بردهای دیجیتال ، کامپیوتری و مخابراتی، تعمیر بردهای صنعتی پرکاربرد ، کار با ابزارهای مربوطه و بسیاری مطالب دیگر آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان این دوره به راحتی می توانند انواع بردهای الکتریکی را عیب یابی کرده و در بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی به درآمدزایی بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های آموزشی این آموزشگاه و ثبت نام و مشاوره های کاربردی همین حالا با مشاوران آموزشگاه فنون برق  وارد وبسایت این آموزشگاه به آدرس https://fonoonbargh.com/ شوید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار