بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی روستا های استان زنجان

مدیرکل مدیریت‌بحران استان زنجان گفت:در حال حاضر در جریان بارش های شب گذشته خسارت چندانی نداشتیم .

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی روستا های استان زنجانصفی‌الله کرامتی مدیرکل مدیریت‌بحران استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران شدید، تگرگ و رعد و برق، شب گذشته محقق شده و خوشبختانه حجم بارندگی‌ها در استان خوب بود.

این مسئول ادامه داد: بارش رگباری باران، باعث روان شدن سیلاب و آبگرفتگی چند خانه در روستایی کهیای طارم  و فرو ریختن دیوار یکی از منازل در روستای شیخ موسی دهستان آق بلاغ شد.


او  افزود: بر اساس گزارش‌های واصله از شهرستان‌ها، احتمال می رود بارش تگرگ در شهرستان  ایجرود  موجب بروز خسارت  به محصولات کشاورزی این شهرستان شده باشد که میزان این خسارت در دست ارزیابی است.

کرامتی با تاکید بر اینکه همه امکانات برای مواجه با شرایط بحرانی در استان آماده است، گفت: در هر شرایط باید آمادگی خود را برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه داشته باشیم و قطعا این کار باعث کاهش خسارت‌های احتمالی می‌شود.
 
او ادامه داد:با توجه به  پیش‌بینی‌های هواشناسی و آمادگی دستگاه های اجرایی طی بارش های روز گذشته خسارت های غیر قابل جبران در استان گزارش نشده است.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.