رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

با قوت و قدرت در کنار تولید کننده و کارگر خواهیم بود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به عنوان دستگاه قضایی با قوت و قدرت در کنار تولید کننده و قشر کارگر خواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: آن مقداری که در حیطه وظایف ما به عنوان دستگاه قضایی باشد با قوت و قدرت در کنار تولید کننده و در کنار قشر کارگر خواهیم بود.

با قوت و قدرت در کنار تولید کننده و کارگر خواهیم بود

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر موردی به دستگاه قضایی مراجعه شود هیچ مزایده‌ای نخواهیم داشت و انشاالله کمک می‌کنیم این جهش تولید اگر در اداره و نهاد دیگری هم باشد اتفاق بیفتد.

او اضافه کرد: نقش قوه قضاییه نقش حمایتی، پای کار و جدی و قاطع است که به تولید کننده و کارگر کمک کند تا به اهداف سال شعار سال انشالله برسیم.

دستگاه قضایی مشکلات فراتر از ظرفیت استان را بازتاب خواهد داد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: اگر بناست بعضی از مشکلات فراتر از ظرفیت استان تصمیم سازی شود و راهکار‌ها و راهبرد‌های کشوری و ملی جرا شود ان شاء الله دستگاه قضایی آن‌ها را منتقل خواهد کرد وبازتاب خواهد داد.

او ادامه داد: ریاست معظم قوه قضائیه دستور فرمودند و از ما خواستند این مسائل و مشکلات را بررسی کنیم و به محضر ایشان هم منتقل کنیم و قطعاً خروج این بازید‌های ما به منزل استاد محترم قوه قضاییه تقدیم خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امیدواریم به زودی ان شاء الله مشکلات و جزئیات کوچکی که در این زمینه وجود دارد با تصمیم سازی‌های استانی و فرا استانی مرتفع شود و این شعار زیبای جهش تولید که انشاالله نجات اقتصاد ما و نجات بیکاری ما هست هر چه زودتر در در این استان محقق شود و رقم بخورد.

بررسی وضعیت و مشکلات کار گر، تولید کننده و کارفرما از نزدیک

او تصریح کرد: اعضای شورای قضایی استان مرکزی توفیق داشتند جهت بررسی وضعیت برخی از کارخانه‌ها و مکان‌های صنعتی بزرگ شهر اراک در دو سه مرکز بزرگ حاضر باشند و حضور عزیزان به منزله بررسی وضعیت تولید، مشکلات تولید و مشکلاتی است که کار گر، تولید کننده و کارفرما است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در این بازدید دادستان مرکز استان رئیس بازرسی استان و رئیس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان حضور داشتند و که اگر بناست برای رفع مشکلات تصمیم گرفته شود از نزدیک دیده باشند.

او گفت: اگر در محاکم ما بناست درباره قشم کارگری تصمیم گرفته شود دوستان از نزدیک زحمات کارگران را دیده باشند و تلاش‌های آنهارا دیده باشند و در واقع دوستان نقش محوری را که کارگر و کارفرمای ما در تحقق جهش تولیددارند ببینند که در تصمیماتشان آگاهانه‌تر برخورد می‌کند.

برای هر مشکل تولید استان مرکزی یک جلسه اختصاصی قضایی تشکیل می‌شود

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: در کارگروه‌های تخصصی که برگرفته از مسئولین قضایی، مسئولین اجرایی، نمایندگان صنعتگران و کارگران تشکیل دادیم ان شاء الله در فرصت بسیار نزدیک برای هر کارخانه‌ای، هر کارگاهی، هر تولیدکننده‌ای و هر مشکلی که در این استان وجود دارد انشالله یک جلسه اختصاصی خواهیم داشت و مسائل مشکلات و ایشان را مورد بررسی و کنکاش قرار میدهیم و موانع سر راه تولید و جهش تولید شان رو بررسی خواهیم کرد.

او افزود:با دوستان صحبت‌ها و موانعی که احیانا در سر راه تولید کننده و صنعتگرما وجود دارد را شنیدیم و به لطف خدا این بازدید‌ها را ادامه خواهیم داد و مشکلات را از نزدیک خواهیم دید.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به اتفاق اعضای شورای قضایی استان مرکزی از کارخانه‌های آونگان، آلومینیوم و ماشین سازی اراک بازدید و وضعیت تولید و مسائل و مشکلات این صنایع بزرگ را بررسی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.