وزش باد شدید در استان سمنان پیش بینی می شود

پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که وزش باد شدید و تندباد در سطح استان سمنان طی ۲۴ ساعت پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت، اما آسمان غالب نقاط استان صاف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی هم‌زمان با آخرین روز هفته نشان می‌دهد که پدیده خاص هواشناسی در اغلب شهر‌های استان سمنان رخ نخواهد داد، اما وزش باد شدید به‌خصوص در سمنان، دامغان و شاهرود برای امروز و فردا تداوم خواهد داشت.

پیش‌ازاین نیز هواشناسی نسبت به بروز تندباد به‌خصوص در دامغان و سمنان هشدار داده بود و گروه‌های اضطراری شرایط ویژه مدیریت شهری و شهرداری‌ها آماده عملیات بودند.

وزش باد، اما تا فردا، جمعه نیز ادامه خواهد داشت، اما از شنبه آسمان استان سمنان صاف و بدون هیچ پدیده خاص قابل‌ذکر هواشناسی خواهد بود درنتیجه برای امروز و فردا همچنان می‌توانیم شاهد وزش باد شدید و حتی تندباد در برخی نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات باشیم.

هواشناسی برای سمنان آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید را گزارش می‌کند دمای هوا در مرکز استان هم‌اکنون ۲۰ درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا ۲۵ و ۱۵ درجه بالای صفر اعلام‌شده است.

در شاهرود نیز آسمان صاف و دماسنج‌ها بر روی عدد ۱۷ هستند بیشینه و کمینه دمای هوای این بزرگ‌ترین شهرستان استان سمنان برای روز پنج‌شنبه ۲۵ و ۱۴ درجه بالای صفر و برای فردا ۲۶ و ۱۵ درجه بالای صفر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود وزش باد‌های شدید در این شهرستان از بعدازظهر پنج‌شنبه آغاز شود.

پیش‌بینی هواشناسی برای شاهرود آسمانی نیمه‌ابری در بعضی ساعات ابری در بعدازظهر وزش باد شدید خواهد بود همان چیزی که تقریباً در دامغان نیز محتمل است دمای هوای این شهرستان هم‌اکنون ۱۹ درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا ۲۶ و ۱۵ درجه بالای صفر خواهد بود. از بعدازظهر در دامغان وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود و این پدیده تا جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.