اولویت پلیس و دستگاه قضاء، حفظ امنیت و کاهش جرائم است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایوان، گفت: اولویت پلیس و دستگاه قضاء حفظ امنیت و کاهش جرائم است.

اولویت پلیس و دستگاه قضاء، حفظ امنیت و کاهش جرائم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهدی پروین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایوان در نشست تعاملی با کارکنان انتظامی شهرستان با تشکر از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان در طول سال ۹۸، اظهار داشت: با شیوع ویروس، پلیس در این رابطه طرح‌های انتظامی و ترافیکی خوبی را در این شرایط سخت اجرا کرد.

او با بیان اینکه در بحث پیشگیری از جرائم و تولید امنیت، همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با دستگاه قضاء و پلیس هستند، افزود: دستگاه‌ها باید امنیت خود را با تجهیز سیستم‌های ایمنی برقرار و به دستگاه‌های متولی نیز کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، تصریح کرد: اماکن خرید و فروش ضایعات به طور مستمر توسط پلیس بازدید و در صورت مشاهده اموال مسروقه ضمن برخورد قاطع قضائی، آن مکان پلمب خواهد شد.

پروین، خاطر نشان کرد: وسائط نقلیه بدون پلاک و یا پلاک مخدوش در صورت تردد در داخل شهر توقیف و به پارکینگ منقل می‌شوند.

در ادامه این دیدار سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، خدمت به مردم و برقراری آرامش در جامعه را انگیزه اصلی پلیس در کنار دستگاه قضاء دانست و عنوان کرد: امنیت موجود در شهرستان در سایه همراهی و مشارکت آحاد مردم و تلاش‌های پلیس و دستگاه قضائی به دست آمده است.

او تعامل بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی را موجب افزایش امنیت و آرامش در جامعه دانست و گفت: حاصل این تعامل، کاهش و کنترل جرائم است.

سرهنگ عالی پور، افزود: مسئولیت حفظ و برقراری امنیت از دیدگاه شهروندان، در درجه اول برعهده پلیس و دستگاه قضائی است، لذا این دیدگاه مردم، بیانگر نقش و جایگاه و مسئولیت خطیر این دو نهاد در جامعه است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.