پیشتازی هلال احمر در همه فراخوان‌های امدادی

هلال احمر مازندران در همه فراخوان‌های امدادی پیشتاز خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیر جمعیت هلال احمر مازندران با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به همه اعضای هلال احمر مازندران که در همه فراخوان‌های امدادی، پیشتاز هستند،گفت: کارنامه هلال احمرمازندران مشحون از برگ‌های زرین خدمت رسانی در مسیر نوع دوستی و مهروزی و تلاش مشترک برای صیانت از کرامت انسانی و کاهش آلام بشری است.

او با اشاره به اینکه امروزه ساکنان کره زمین هر روز در معرض مخاطرات طبیعی و انسان ساخت هستند افزود: در جنین شرایطی نام هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان امداد و نجات که ارزش‌های آن مبتنی بر داوطلبی است، مایه آرامش و رهایی از چالش‌های پرتنش و پراسترس است.

پرچم سفید هلال احمر موجب آرامش قلوب

اکبری مدیر جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر اینکه پرچم سفید هلال احمر باعث آرامش قلوب پراسترس و پراضطراب است، گفت: نام هلال احمر با مجموعه‌ای از ارزش‌های انسانی و اخلاقی توام است که همگی آن ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد و افتخار ما این است پیامبران و بزرگان جامعه ما بسیار بر آن تاکید داشته اند.

او صیانت از صلح به عنوان آرمان همه بشریت و پایان هرگونه تبعیض را یکی از مهمترین ماموریت‌های صلیب سرخ و هلال احمر برشمرد و افزود: تنها در سایه هم افزایی، همگرایی و مهربانی می‌توانیم به استقرار این ارزش‌های انسانی کمک کنیم.

او گفت افزود: پردازش و آنالیز فرایند امداد و نجات تمامی بحران‌ها در کشور (از خشکسالی سیستان تا زلزله کرمانشاه و ازسیل گلستان تا بحران کرونا و صد‌ها عملیات فصلی مانند اجرای طرح کاهش غریق در ساحل استان) نشان از ردپای حضور موثر و به موقع نجاتگران و جوانان و داوطلبان مازندرانی دارد که در کمک به همنوعان نیازمند لحظه‌ای درنگ نکردند.

اکبری افزود: خدمت در مجموعه پرافتخار هلال احمر، فرصتی است ارزشمند که بواسطه این موهبت الهی، خداوند متعال را پیوسته سپاس می‌گوییم و عزم خود را برای پاسخگویی به تمامی نیاز‌های امدادی همنوعان جزم‌تر خواهیم کرد.
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.